close
很喜歡很喜歡很喜歡 3班...


來到這個班 , 我的生活改變許多 ...

以前國小的時候 , 我的人緣從來沒有這樣好過...

沒想過大家都是我的好朋友 , 沒想過生日會有這麼多卡片 , 沒想過大家會接受我 ...

3班的同學都很好 , 很團結 , 很友善 ... 是世界上我看過最好的一個班級 ...



我一直一直都很喜歡有人賠
當然 , 也很害怕離開


所以..不要拋棄我 ...

不要有人離開我...
不要不喜歡我...


我好怕孤單

需要有人賠






Lady Antebellun - Need You Now ( http://mymedia.yam.com/m/3084245 )






Picture perfect memories scattered all around the floor
載著完美回憶的照片散落在地板上
Reaching for the phone,cause I can’t fight it anymore
我伸向電話,因為我已無法再抵抗對你的思念
And I wonder if I ever cross your mind
而我想,你是否像我總是想起你一樣
For me it happens all the time
也想過我呢?
It’s a quarter after one
午夜一點鐘
I’m all alone and I need you now
隻身一人的我,此刻只想要你在我身邊
Said I wouldn’t call but I lost all control and I need you now
說過不會再打給你,但是我仍然無法控制自己,需要你在我身邊
And I don’t know how I can do without
而我不知該如何一個人渡過今晚?
I just need you now
我就是需要你在我身邊啊!
Another shot of whiskey can’t stop looking at the door
再喝下一杯威士忌,我依然無法不凝視著大門
Wishing you’d come sweeping in the way you did before
期望著你會像從前那樣大剌剌地走進我家
And I wonder if I ever cross your mind
而我想,你是否像我總是想起你一樣
For me it happens all the time
也想過我呢?
It’s a quarter after one
午夜一點鐘
I’m a little drunk and I need you now
帶點醉意的我,此刻只想要你在我身邊
Said I wouldn’t call,but I lost all control and I need you now
說過不會再打給你,但是我仍然無法控制自己,需要你在我身邊
And I don’t know how I can do without
而我不知該如何一個人渡過今晚?
I just need you now 我就是需要你在我身邊啊!
oh... Guess I’d rather hurt than feel nothing at all
我想我寧願痛苦,也不願感覺不到你的存在
It’s a quarter after one
午夜一點鐘
I’m all alone and I need you now
隻身一人的我,此刻只想要你在我身邊
And I said I wouldn’t call
說過不會再打給你
but I’m a little drunk and I need you now
但帶點醉意的我,此刻只想要你在我身邊
And I don’t know how I can do without
而我不知該如何一個人渡過今晚?
I just need you now
我就是需要你在我身邊啊!
I just need you now
我就是需要你在我身邊啊!
Oh,baby I need you now
寶貝,此刻我需要你在我身邊

arrow
arrow
    全站熱搜

    小謝 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()